Mammon släppt

2009-04-14

För några månader sen skrev jag en liten webapp för att få överblick över min ekonomi efter att misslyckats med att göra något vettigt med Excel. Nu har jag fixat alla små features jag ville ha och nu finns den uppe på mammon.kodare.net. Efter att jag skrev Mammon så upptäckte jag att det finns konkurrerande tjänster: dittkonto.se och utdraget.se.

Utdraget.se har en feature som jag inte har: den föreslår kategorier baserade på andra användares kategorisering. Jag är inte speciellt förtjust i det dock, för den säger att jag spenderar 20% av min inkomst på tobak fast jag aldrig rökt/snusat :P

Swedbank, SEB och Nordea stöds för tillfället, och det behövs säkert ändringar i texter för att förklara hur saker fungerar men rent funktionsmässigt är den i ungefär samma nivå som utdraget.se, men i min ringa åsikt smidigare att arbeta med.

– Möller

Kommentera

